Oldalak

 
IMÁDSÁG SZENTMISE ELŐTT

Ó Uram, íme, az ajtó előtt irgalmas rendelésedből Téged jelenítettelek meg az emberek előtt, de itt por és hamu vagyok Előtted; hogyan merjek szólni Hozzád? Add tehát, kérlek, hogy Lelked szóljon Hozzád általam, mivel méltatlan és elégtelen vagyok Téged dicsérni.

Ó, örök Atya, azért jövök, hogy áldozatot mutassak be, de sem fát, sem tüzet, sem méltó áldozatot nem találok magamban, mert fa vagyok ugyan, de önmagában alkalmatlan a meggyújtásra, ha Te elő nem készítesz engem, hogy a szeretet tüzétől lángra lobbanva egyesülhessek azzal az imádandó áldozattal, amit Egyházad készül felajánlani Neked ezen az Oltáron.

Fogadj el engem, kérlek, olyannak, amilyen vagyok, és tégy alkalmassá, ahogy akarod, hogy tetszhessek Neked, egyesülve Fiaddal és feláldozva Benne, Vele és Általa.
Tekints, kérlek, Uram, erre a családodra, amelyért Urunk Jézus Krisztus nem vonakodott magát a bűnösök kezébe adni és a Kereszt gyötrelmét vállalni. Amen.


II. Rákóczi Ferenc: Imádság szentmise előtt

Forrás ~ Internet