Oldalak


EUCHARISZTIKUS KERESZTÚT


VII. állomás

JÉZUS másodszor esik el a kereszttel

Az egész világon szeressék, dicsőítsék, imádják és hálával tiszteljék a legméltóságosabb OLTÁRISZENTSÉGET, most és mindörökké! Amen.

Imádunk Téged Krisztus és áldunk Téged,
mert szent kereszted által megváltottad a világot.

Másodszor Júdás sértett meg az OLTÁRISZENTSÉGBEN.

'Vágyva vágytam tiveletek együtt enni ezt a Húsvéti vacsorát.' Vágyva vágytam Kenyérré lenni és egyesülni tanítványaimmal. Lelkük táplálékává lenni. De azt kellett mondanom: 'Tiszták vagytok, de nem mindnyájan! Egy közületek elárul Engem.'

Ma is ezt kell mondanom papjaimnak. Vannak most is, akik arra kényszerítenek, hogy bűnnel bemocskolt lelkükbe térjek be. Mindig voltak és lesznek Júdások, árulók köztük! Szentségtörők! És mit okoznak ezek azoknak a lelkében, akik tudnak bűneikről és látják áldozni őket! Igaz, 'szükséges, hogy botrányok legyenek, de jaj a botránkoztatónak!'

Ó te, aki szeretsz Engem, imádkozz, engesztelj ezekért, hogy ne mindnyájan vesszenek el, akik elárultak Engem. Borzasztó a sátán harca ezekért a lelkekért!”

'Ó Uram, Te elárult, megvetett, megsebzett Szív! Áldd meg papjaidat, hogy ne legyenek árulókká! Adj az árulóknak egy csepp Vért megsebzett Szívedből, hogy megsiratva árulásukat Hozzád térjenek! Odatartom lelküket a kereszted alá, hogy rájuk folyjon Véred tisztító patakja.'

Miatyánk; Üdvözlégy.
 
Forrás ~ Internet